Satellite Reign – prezentacja technologii w nowym materiale wideo

Deweloper 5 Lives Studios udostępnił kolejny, przeszło 4-minutowy materiał wideo ze sfinansowanej kilka dni temu gry strategicznej zatytułowanej Satellite Reign.

Twórcy zaprezentowali w akcji technologię nazwaną SSRR (ang. Screen Space Raytraced Reflections), która jest zdolna odtworzyć realistyczne odbicia na powierzchni, a także znacząco poprawić oświetlenie otoczenia. Omawiany przez jednego z producentów gry system jest porównywalny do technologii zastosowanej w Crytek czy Umbra Engine. Próbkę powstałą na zmodyfikowanym silniku Unity możecie obejrzeć poniżej:



Efekt widoczny w filmiku powstał na bazie prototypu – do czasu wydania Satellite Reign jeszcze wiele się zmieni. Do nagrania studio 5 Lives wykorzystało procesor i5 2500 na pokładzie z kartą grafiki GeForce 560 Ti. Ten sprzęt pozwolił na wyświetlenie obrazu w rozdzielczości 1635 x 920 pikseli w 40 klatkach na sekundę, ale jak zaznaczył producent – technologia została przedstawiona w trybie edytora, co przekłada się na niższą wydajność. Autorzy gry mają w planach wprowadzenie takich opcji graficznych, jak oświetlenie globalne czy okluzja otoczenia, co sprawi, że oprawa wizualna zyska jeszcze bardziej na jakości.

Satellite Reign będzie strategią czasu rzeczywistego w cyberpunkowych klimatach. W grze mamy dowodzić grupką agentów w otwartym, niezwykle klimatycznym świecie, w którym gracz otrzyma odpowiednią swobodę w działaniu. Równie dużo możliwości zaoferuje system rozwoju postaci – od nas będzie zależeć dobór umiejętności, które dostosujemy do obranego podejścia do zlecenia.

Premiera tytułu została zaplanowana na grudzień 2014 roku. W Satellite Reign zagramy na komputerach PC, Mac i Linux, a będzie rozprowadzane w formie cyfrowej (klucze do platformy Steam lub GoG). Na Kickstarterze minimalny próg wsparcia, gwarantujący dostęp do kopii gry, wynosi 13 funtów (ok. 64 zł).

Źródło:
"qjin" - GRY-OnLine


Klemens
2013-07-28 17:56:31